Фото: Getty Images
Meta, Spotify і Match Group оголосили про створення лобістської коаліції
Нова лобістська сила може суттєво вплинути на розробку політики щодо цифрових прав, захисту дітей і конкурентного середовища у мобільній індустрії.
Великі технокомпанії, зокрема Meta, Spotify, Match Group та інші, оголосили про створення лобістської коаліції у США, щоб протистояти впливу Apple і Google на мобільний ринок, повідомляє Bloomberg.
Ініціатива, що отримала назву Coalition for a Competitive Mobile Experience, виникла на тлі зростаючого тиску з боку законодавців щодо необхідності верифікації віку користувачів мобільних додатків, зокрема неповнолітніх.
Учасники коаліції, такі як Garmin, акцентують увагу на тому, що їхні продукти мають працювати без обмежень із платформами Apple і Google. Водночас представники додатків на кшталт Meta та Snap Inc. переконані, що відповідальність за перевірку віку користувачів повинні нести самі платформи, а не розробники додатків, як того хочуть Apple і Google.
Особливої актуальності питання набуло після того, як штат Юта першим у США ухвалив закон, що зобов’язує магазини додатків перевіряти вік користувачів і отримувати згоду батьків перед завантаженням додатків неповнолітніми. Подібні ініціативи готуються до розгляду в Конгресі.
Поки Apple та Alphabet офіційно не прокоментували створення коаліції. Однак експерти очікують, що нова лобістська сила може суттєво вплинути на розробку політики щодо цифрових прав, захисту дітей і конкурентного середовища у мобільній індустрії.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що компанію Apple зобов’язали виплатити $502 млн у справі про патенти.
Google програла справу про монополію в сфері рекламних технологій